både igår o idag lekträff... =)

Igår så var jag med dottern till min kompis Ann-Sofie =)
Hon har 2 söner som dottern är vän med, oj vad barnen lekte =)
Det var tyvärr ett tag sen vi kunnat leka så.. Både pga mina studier,sjukdom(hos båda),
jobb o min graviditetströtthet.. Men nu fick vi äntligen till det =)

Sen idag på fm så gick jag o dottern till nästa kompispar... min vän Sandra o hennes dotter =)
Döttrarna är lika bra vänner som deras mödrar =)
Å de lekte en massa de med.. har juh inte heller träffat dem på länge. =/
Så tråkigt men nu fick vi till det...
Som vanligt när det var dags att börja bege sig hemåt så lekte barnen som bäst... Men men vad gör man inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0