delinlämning på sista uppgiften

Den första delinlämning på sista uppgiften är inskickad o har redan fått respons på den =)
Skickade in den för 30-45 min sen.. Jag har förstått uppgiften rätt och
det är ett G(visserligen kan man inte få högre när det är en delinlämning så).
Sen har jag gjort 1 av 2 diagnoser som ska vara gjorde denna vecka.. =)
Så nu fortsätter jag att plugga lite...

Kanske hinner göra lite på svenskan som jag inte hunnit med... men men..
Jag prioterar att bli klar med religionskunskapen och naturkunskapen då det är 2 kurser
och jag inte har mycket kvar i dem.
Det blir juh iaf 100p till mitt slutbetyg om jag klara dem.. lite synd att jag inte klarat med
svenskan oxå.. men men,nån uppoffring får jag göra för att dotra är hemma...

Sen har jag tagit fram kycklingfileer till middagen.
Idag blir det ris,stekt kyckling o currysås... *mums*
Imorron blir det panerad rödspätta,kokt potatis o remuladsås... =)
Sen får vi se vad det blir... finns falukorv och köttfärs hemma så nått av det kanske..

Imorron är det dags för koll på MVC igen... =)
*spännande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0