dagens sysslor...

Idag har jag dammsugit alla golv efter frukosten,sen blev det lunch..
Sen gick vi handlade en ny mopp samt lite annat.. .
Hade sällskap av Sandra o Wilma dit o inne på maxi, väl inne hittade vi Ann-Sofie
o Efe.. så då gjorde vi alla sällskap från maxi.
Sen frågade jag Ann-Sofie om de ville följa med hem till oss på fika o det gjorde dem...

När de hade gått fick jag en avi på ett paket,så då plockade vi undan saker o tvättade golven
(tog alla utom i hallen o sovrummet) medan de torkade så tog vi en promenad o hämtade ut
mitt paket sen vidare till bussen.
Åkte till Hallunda o gick till Lidl för att köpa lite blöjor..
Sen hem igen..
O nu har vi flyttat tillbaka alla saker som vi hade i sovrummet medan jag tvättade golven..

Fast jag har hållt på hela dagen så har jag inte haft några mer känningar...
Hmm...undrar när denna bebis tänker komma egentligen..
Blir en tjejkväll till här hemma.. sambon ringde förut idag o sa att han kommer hem
imorron istället om jag inte behöver ha hem honom, för då var det bara att ringa...

Nu är det dags att börja med maten..
Hoppas att rödspättan går att använda.. annars får vi kolla efter något annat i frysen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0