Fixat i ordning lite kort för jämförelse...

Idag var det fullt upp, var på fm till fru o fröken Hoffman för lek.
Dotra fick lunch där,så snällt!!
Sen sov hon kanske 1,5 timme, efter det gick vi till biltema.
Tänkte om jag kollar där innan på pump till däckena,nya syskonvagnen har lufthjul,
o min handpump jag köpte för ca 2 år sen pumpade inte upp däcket...
Hittade en som man pumpar med foten =)

O den funkade att pumpa upp däcket med,så den fick följa med hem =)
Köpte även ventilhattar,då det saknades på 3 av 4 däck... =)
Sen var vi in på EG:s behövde en ny sopkorg med lock till påsen för blöjorna..
Det hittade vi oxå.

Sen hem för att jag skulle iväg o sälja lite garn. =)
Så hem med varorna o dotra,som fick vara hemma med sin pappa.
Sen iväg till skhlm o möta upp personen som ville ha garnen..
Jag blev 50:- rikare..
Sen hem igen för att göra sen middag,fick bli kokt korv med bröd...
Det uppskattades av dottern,som för övrigt älskar korv.. =) =) =)

Hon somnade snabbt o tidigare än tidigare kvällar den här veckan...
Satte mig o fixade lite kort inne på programmet picnik,eftersom i april så ska det tydligen
försvinna eller om det skulle kosta.. =(
Detta blev resultatet...

Tog några kort i olika veckor med bebisen(den i magen nu)..
Sen gjorde jag likadant med kort på magen när dottern låg därinne..
Så här blev den..

Jag var sämre på att fota magen när jag väntade dottern.. =/
Men några har jag iaf..
Sen hittade jag kort i samma vecka med båda barnen..
Så jag gjorde jämförelse kort.. =)



Men nu säger jag god natt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Maaageeeeeeeeeee :) Kom nu bebis! <3

2012-03-02 @ 22:44:06
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0