fredag...

Idag va jag o handlade det sista till tårtan. =)
Då Isabella inte kräkts på nu 48 timmar,ikväll alltså.
Så kände jag att jag vågade handla i fm...
Så vi kör på våra planer för imorron.
Sen gick jag hem med varorna,tog med mig båda tjejerna o åkte till skhlm.
Köpte ett par skor till mig,gillar dem mycket...ska gå in dem lite innan jag bestämmer mig helt.
O vad fick jag höra hemma av sambon... 'Görs det inga kvinnliga skor längre'
Inte det roligaste att få höra..

Till Isabella blev ett par byxor o en kjol...båda i lila.
Till Evelina blev det en body.


När vi kom hem igen så började jag med middagen,det blev kalops med kokt potatis.
Medan maten va på spisen så gjorde jag sockerkaksbottnarna till tårtan som vi ska ha imorron.
Sen har jag städat toaletten,duschat tjejerna o nu sover dem.
Så nu ska jag bygga ihop tårtan samt göra en egen liten till Evelina som hon får äta.
Imorron ska vi fira henne i förskott,hon blir 1 år på onsdag...
Efter jag byggt ihop tårtan så måste jag diska upp lite samt städa lite,sen blir det lite plugg om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0