Kalas för Evelina

Igår gjorde jag tårtbottnarna och la ihop tårtan/tårtorna...
Så här såg de ut igår..
 
Idag på morgonen startade jag dagen med att ge barnen välling, sen åt jag frukost, sen plockade jag undan en del saker, sen diskade jag upp det sista.
Där efter dammsög jag allt utom hallen, tvättade golven utom i hallen.
Medan det torkade gick jag ut med tjejerna en stund, vi kastade både sopor o en del återvinning =)
Sen tog vi en promenad, Isabella fick leka en stund i en lekpark.
När vi kom hem så plockade jag lite till, sen gav jag tjejerna lunch.
Sövde Evelina.
 
När hon sov passade jag på att göra klart tårtorna...
 
Grädden ovanpå tårtorna
 
Den lilla runda gjorde jag enbart till Evelina så att hon fick äta o kladda hur 
mycket hon ville... =) 
Vilket hon oxå gjorde.
 
Så här såg tårtorna ut helt färdiga
 
Jag hade på mycket frukt ovan på. =)
Fyllningen är hallon o blåbär, vaniljmousse, hallon o blåbär.
Tårtan blev alltså med 4 lager sockerkaka o 3 lager fyllning.
Jag har inte hunnit smaka av den under dagen...
Men det blev en bit över så jag smakar imorron., =)
 
Nu blir det sängen... är helt slut.... 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0