Rätt lugnt igår....

Igår klippte jag till en massa tyg...
Så förutom tyget till babywrapen o babynestet som jag klippte till i förrgår så klippte jag till tyg till 3 par byxor o 2 bodys till bebisen o en t-shirt till Isabella.
Igår började jag sy ihop en del av det... har bara mudden i 2 av byxor att klippa till o sy fast samt sätta fast knappar i ena bodyn..
Började sy ihop allt som jag skulle sy med samma tråd...
Så när kläderna är klara blir det babywrapen.
Sen kan jag byta trådar i symaskinen... =)

Idag är Isabella sin sista dag på förskolan för sommaren sen är det ledigt som gäller i 7 veckor...
Så jag ska hämta henne efter lunch o då lämna en liten sommarpresent till fröknarna...

Efter jag o Isabella kommer hem från förskolan så ska vi fixa ihop det som vi ska ha med oss till mina föräldrar.
För min far hämtar upp oss efter han slutat jobba idag.
Ska försöka ta med sånt som tjejerna kan ha hos mina föräldrar över sommaren innan de börjar på förskolan...
Gäller att passa på att göra det när man får skjuts o slipper ta med det på tåget =) =)

Nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0