skapat en massa idag

Idag har jag sytt 2 förlängningar till dregglisarna jag gjorde till min kompis bebis...
Han är lite knubbig runt halsen =)

Sen sydde jag in en tröja till mig.
Fast jag gjorde det så är den tillräckligt stor så att jag får plats med magen.... =)

Sen sydde jag klart klänningen till min 2-åring, hon älskar den.
Sen sydde jag 2 linnen till min 4-åring, använde tyg med digitalt tryck på framsidan o enkelfärgat trikå tyg på baksidan.

Efter det så nålade jag ihop alla bitar till rader, till det som ska bli ett lapptäcke till spjälsäng.
Fick frågan av brorsans tjej om jag kunde sy ett åt henne som hon ska ge bort...
Lite press att se till att det blir bättre än bra. Men ska nog klara av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0