fullt upp med sonen

Jag myser o njuter av sonen till fullo.
Vilket gjort att jag inte skrivit här på länge.
Jag fattar inte att det idag är 7 veckor sen vi var på förlossningen o igångsättningen av förlossningen var påbörjad.
Sonen kan nu hålla upp huvudet rätt bra,han tittar sig omkring, skrattar o gör ljud :)
Amningen funkar jättebra o han har någelunda tider som han följer..
Tex oftast ammar jag vid 6-7 på morgonen o sen somnar han om precis innan eller när vi ska till förskolan med tjejerna.
Under dagen äter han med 1,5-3 timmars mellanrum fram till ca 17-18 då jag ammar o han somnar.
Sen ammar jag någon gång mellan 21-23, innan jag själv lägger mig, o sen är det 1-2 ggr under natten.
Jag gillar de tiderna då det funkar bra med tjejernas tider :)
Han har lite vaken perioder under dagen oxå som gör att på kvällen o natten så äter han o somnar om direkt oftast.
Det gör att jag får lite tid med tjejerna innan de ska sova, speciellt när de varit på förskolan.

Men ju mer rutiner Maximilian får dessto mer kommer jag låta tjejerna få någon dag hemma då o då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0