Varit mycket nu

I lördags var jag ute med barnen i ca 1,5 timme ensam för första gången o lekte.
Det gick rätt bra.
Ville "testa" när sambon var ledig så att jag kunde ringa honom om någon av tjejerna inte
lyssnade men det behövdes inte =)
 
O bara för att det gick bra i lördags så gick jag ut med barnen på söndags förmiddagen oxå. =)
Vi var i två lekparker då =)
Tjejerna lyssnade rätt bra, även denna gång =)
 
Idag blev det öppna för mig o en sovandes Maximilian efter vi lämnat tjejerna på förskolan.
Därefter har han sovit bäst i sitt babynest... i soffan...
Tror det är någon som är brås på sin mormor.
 
Han vet vad han vill o det är att sova i soffan med tv:n på... hur ska detta sluta?!?!?!?

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0