Sömnad - uppdatering

Jag har glömt att visa en del av mina alster den senaste tiden.
Så nu kommer det några collage med det jag sytt.
Dessa har jag sytt igår o idag.
Linnena o t-shirten är till mig ☺
Shortsen till sonen.
Varsin cirkelkjol(en snurrkjol) till tjejerna.
Översta är äldsta dotterns o undre är yngsta dotterns.
De fick välja tyger själva. Så de är nöjda med dem.
Dessa sydde jag för ett tag sen.
Munkjacka är sonens.
Översta klänningen är äldsta dotterns.
O de andra 2 klänningarna/tunikor är yngsta dotterns.
Även här fick de vara med att välja tyg.
 
O nu med nya symaskinen kan jag sy även på dagen om sonen sover för de låter såååå lite jämfört med den andra jag har. 
Snacka om att jag o min tysk arbetar bra ihop. ☺
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0