5 år idag

Idag för 5 år sen låg jag på BB o var nyförlöst.
Kl 21:16 hade mitt första barn fötts, en tjej.
Hon fick namnet Isabella.
Idag blir hon en hel hand, alltså 5 år.

Imorse fick hon 2 paket , ett var med plaggen jag hade sytt till henne o sen hade jag "ritat" av henne i profil med örhänge.
Jag frågade vad hon trodde det betydde o hon visste inte så jag berättade att
hon skulle få ta hål i öronen idag.
Vilket hon blev glad för.
Efter hon tagit hål,något som hon tyckte gjorde lite ont fast vi hade salva,
så fick hon en klubba o vips så lossnade hennes lösa tand när vi åkte t-banan hem.
Sen åkte vi hem innan det var dags att bege sig mot förskolan o familjefesten.
När vi kom hem från festen så fick Isabella sina sista presenter, ett Disney-lego(sånt från 5 år) med Ariel, en ny barbie-film samt nya squinkies???(små mjuka figurer i små bollar).
Sen blev det ugnspannkaka till middag.
Vi fikade inte mer än att vi åt hemmagjord prinsessbakelse efter frukosten imorse.
Så länge födelsedagsbarnet är nöjd så är jag glad. ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0