äntligen dags

Imorron är det äntligen dags för mamma o bebis-träffen.
Sen jag plussade med sonen har jag varit med i 2 olika grupper för först graviditeten, sen förlossningen baserat på bf-datumet o sen har de fortsätta att handla om bebisarna.
De jag o sonen ska träffa imorron är augusti-bebisarna.
Vi har alltså följts åt sen vi plussade, genom graviditeterna, förlossningen o sen fortsatt handla om bebisarna o oss mammor.
Det kommer mammor från olika delar i Sverige, inte bara de som bor "nära" sthlm.
Sonen va sist ut att födas i gruppen, han va beräknad 25:e augusti o kom 10:e september.

Så pga träffen har jag packat lite mat, ombyte, blöjor mm .
Måste ha med någon leksak kom jag nyss på så får kolla det imorron.

#bfaugusti2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0