kalas idag

Idag har vi haft kalas med familjen för Isabella.
Tyvärr var det inte många som kom.
Men för Isabella var mormor, morfar, morbror A o farmor C(min farmor) som var viktigast.
O det var de som kom.
 
Hennes gudmor I med sambo skulle nog försöka kika förbi mina föräldrar nästa helg när jag o barnen är där,
då hon är hos hennes föräldrar som bor på samma ort(läs byhåla) ☺
Tyvärr kunde inte hennes morbror J med tjej komma.
Men som sagt hon var nöjd med de som kom.
 
Tycker det är lite tråkigt att inte ens ett barns kalas kan samla släkten, inte för presenterna utan för att ses.
När jag va liten så träffade jag mina fastrar med familjer, min farföräldrar, min mormor, tills hon gick bort,
o säkert några till på min födelsedag eller den dagen vi firade på.
Tycker om såna traditioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0