3:e uppgiften klar... en uppgift kvar.. + tentan

Hann klart med 3:e uppgiften nu ikväll.. =)
Hoppas på att jag får G på den...
Sen är uppgift 6a + apu-uppgifterna klara men vet inte om jag får ha dem i ett o samma dokument,
o vilket inlämningsmapp på skolans hemsida jag ska överföra den, i den för uppgift 6 eller apu-uppgifterna...
En uppgift kvar.. uppgift 4.. måste läsa målen för den uppgiften och sen göra forum-inlägg om det på
skolans hemsidan.

Nu blir det sängen för mig..
Imorron är det praktik igen,sen en sväng till rusta när jag slutat.
Bara 4 dagar kvar av praktiken.. känns lite konstigt..
Jo,förresten.. fick tag på hon på studievägledningen som jag ska prata med om mina studier =)
Jag får visst läsa svenska B,de hade mina betyg och där var betyg för svenska A.
Så då blir det heltidsstudier för mig from 9/1 tom 16/3 =) =) =)
Då behöver jag inte ta ut så mycket fp den tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0