alla uppgifter inskickade =)

Sådär skickade in sista uppgiften nu ikväll..
Hoppas att det räcker nu..
Sen har jag bara provet kvar... =)
Ska göra provet om jag kan i helgen... enda nackdelen är
väl att jag har 3 timmar på mig att göra det och helst inte ska
distraheras av dotra.. så jag får väl ta det när dotra somnat för natten o sen göra det..

Imorron är det min sista dag på praktiken, så jag ska bjuda på fruktsallad när det är mellis.
Så imorron är jag lite längre på praktiken.
Men det gör inget då sambon sover, min mamma är snäll o passa dotra. =)
Mamma har tog semester för 2 veckor sen för att passa henne, desamma gör hon imorron..
Vilken otroligt snäll mamma jag har...
Efter provet i kursen så har jag "jullov" tom 9 jan...
) jan startar 3 nya kurser för mig, så fram tom 16/17 mars så kommer jag plugga heltid
igen,slippa ta fler föräldradagar på ett tag...
O när kurserna är slut är bebisen välkommen att komma. =)

Men nu blir det sängen för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0