*äntligen*

Nu är jag äntligen klar med alla uppgifter, praktik och prov i min kurs.. =)
Gjorde provet igår kväll..nu är det bara att hoppas på ett G iaf som slutbetyg..
Jag hoppas det blev rätt på provet, jag vet inte riktigt nämligen om jag förstod frågorna/punkterna rätt..
Jaja, nu har jag gjort mitt bästa iaf..

Så nu kan jag börja fokusera på mitt broderi som ska bli en julstrumpa till dottern..
Sen ska jag brodera en födelsetavla till bebisen.. den finns hemma redan så jag kan börja med
den när jag känner för det..
Sen börjar jag studera heltid den 9 januari så straxt innan ska jag börja kolla med uppgifterna o
kanske börja smått med några så att blir lite lättare under själva studietiden... =)

men till efter jul iaf så tänker jag inte plugga mer... nu ska jag ta julledigt =)
o idag börjar vi med att bege oss ut o gå till öppna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0