måndag...

I lördags var jag o sambon på bio, såg breaking dawn del 1 =)
Den var bra,som resten av filmerna.. men nu längtar jag tills nästa del kommer ut... =S
Men då har jag en liten bebis så då blir det nog bara att se den på dvd,
när den komemr ut på det...
Men nu får jag vänta o vänta på del ska komma ut på dvd =)

Min mamma var snäll o kom upp för att vara barnvakt till dotra medans vi var iväg.
Det var så snällt!
Efter bion när vi kom hem,packade jag lätt sen följde jag o dotra med mamma hem till dem.
Vi skulle åka med mamma o bror till sthlm för att kolla på julskyltningen o sen
leta lite julklappar...
Men när väl söndagen kom så ändrade sig min bror... så j**la irriterande...
Speciellt med tanke på att det var för att han ville åka som vi skulle åka..
Men men, mamma förslog att vi skulle ta en tripp till Nyköping istället..
Så mamma,jag o dotra åkte dit istället...
Köpte 2 julklappar. men hittade även en julklänning till dotra. =) =)
Inte många julklappar kvar nu...

Kom hem sent igår.. vid 22 ungefär...
Men dotra somnade snabbt iaf =)
Idag eller imorron ska jag till rusta direkt efter praktiken..
Nu är det bara en vecka kvar av praktiken... vart har tiden tagit vägen???
Nä,nu ska jag prova att ringa studievägledningen igen... har inte fått tag i dem på 2 veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0