Det finns faan människor till allt..när vi...

Det finns faan människor till allt..när vi skulle på bussen för att åka till Tumba så stod det en tom sulky o 2 resväskor på barnvagnsplatsen(det är var en lång plats längs bussen,inte de nyare...) Så Jag kör in vagnen o får höra av en människa: "det finns barnvagnsplats där bak"(inte ägare till varken sulkyn eller väskorna) Jag kan inte få upp vagnen där bak,för jag är höggravid svarade jag i kort ton,samt att det hade varit bättre om den tomma sulkyn stått där.. ska tilläggas att min vagn fick även den plats...så det var en jävla onödig kommentar..sen att de där 2 resväskorna kunde ha ställts bättre.. i helvete att jag försöker få upp en full lastad vagn med barn i,nu när jag är i 7:e månaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0