Gott Nytt År!!!

Idag är det årets sista dag.
Detta år tycker jag har sprungit iväg.
Är redan i v 29(28+2) med andra barnet.
Var på koll i torsdags, mitt järnvärde var bra igen så nu är det
1 järntablett varannan dag som gäller.
Har ökat lite till. O blodtrycket var bra =)
Nästa koll är den 23 januari.

Jag bara "lov" i 9 dagar till sen börjar 3 nya kurser för mig.. heltidsstudier fram till
den 16 mars, så det vore snällt av bebisen att vänta med att komma tills iaf den 17:e mars..
Ska till studievägledningen o prata med Aida om hälsopedagogiken..
Tänkte försöka läsa den kursen på 5 veckor med start 17 mars,så gör det inget om bebisen kommer
efter bf... =)
O jag behöver inte ta ut mer än halv fp tills bebisen kommer.. =)

Jaja,nu är det lite uppdaterat...
Nu önskar jag er alla som läser min blogg ett gott nytt år!!
Hoppas ni får en trevlig dag/kväll på årets sista dag.
Och att nästa år blir minst lika bra eller bättre än detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0