Nu är det onsdag o ca 1,5 vecka kvar till ...

Nu är det onsdag o ca 1,5 vecka kvar till jul... Har bara provet kvar,men det har strulat så jag har inte kunnat göra det än.. o inte fått tag i läraren.. men men..idag är 2:a dagen jag är iväg själv utan dottern denna vecka...i måndags åkte jag o köpte nya skor o idag ska jag klippa o slinga håret...2 korta stunder men behövliga..from igår så får dotra sova i vår säng jämt för jag klarar inte lägga ner henne i spjälsängen längre,magen tar i.. vi var o köpte växasängen av min kollega i söndags,men mina föräldrar måste ha tid att hjälpa oss att köra upp den o det har de inte just nu..så då tar vi det sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0