dags för pluggande innan sängdags...

Dotra somnade straxt efter 21,så nu ska jag skriva lite här o sen blir det vrålplugg till 23/00 i samhällen..
Sen imorron ska jag börja med nästa uppgif i engelskan... och sen om jag inte är klar med samhällen fortsätta med den....
På torsdag ska ha muntlig presentation över telefon med engelska läraren på uppgift 4,min uppsats om Emily Dickinson. Som jag fick bedömdningen att den var bra och att hon såg fram emot den. =) =)

I samhällen är det en sammanställning av ett parti i sverige.
Sen i nästa uppgift i engelskan är den att skriva en artikel om nått intressant eller påhittat,spelar ingen roll men det ska va skrivet som en riktig artikel på 400 ord =O =O
Det blir lite jobbig..men nu ska jag f**n komma i fatt nån gång... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0