uppgift 3 inskickade...

sådär,nyss blev jag klar med uppgift 3 i samhällen...
hoppas bara att det räcker... o att jag inte behöver kompletera.
men skulle inte bli förvånad eftersom den nya läraren ville att jag skulle göra det 2 ggr på förra uppgiften.

imorron har jag muntlig redovisning på min uppsats om Emily Dickinson.
så precis innan ska jag kolla upp lite och öva... =)
nackdelen är att jag fick telefontiden 10.30, alltså kan sambon inte ta hand om dotra under tiden.
han måste sova då eftersom att han jobbar natt o dotra som är snorig...
hoppas att det går bra annars får vi väl boka om...
imorron blir det att sätta fart med nästa uppgift i samhällen och nästa i engelskan.

jaja,nu ska jag lägga mig iaf.
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0