4:e dagen på APU:n...

Nu har jag varit 4 dagar på min APU-plats och fattar inte hur lätt det varit...
Hade lite ångest i måndags när dotra hade feber som var över 39,men den var nere till
37 på morgonen efter så jag va till praktiken på dagen,sen när jag kom hem igen så hade den ökat
igen till 38.. men sen igår morse  var den normal =)

Varje dag utom i måndags har jag varit till biblioteket o pluggat... =)
Det har gått bra,men nu ikväll orkar jag inte mer.
Så jag har bara renskrivit det jag knopade ihop på rasten, sen skrev jag in det i mitt dokument
som har jag för att samla det som ska bli första uppgiften... uppgift 2 är klar,den var rätt lätt iom att
det bara var att gör 2 olika inlägg i ett forum på skolans hemsida, de skulle visserligen handla om 2 olika saker men det var rätt lätt tycker jag iaf.. läste på om ämnena sen skrev jag ner mina åsikter, erfarenheter av det.
Snart ska jag lägga mig o läsa lite, imorron har jag sovmorgon till ca 8, börjar inte förrens 9...
O sen slutar jag redan 14... har kort dag på fredagar... men jobbar in de 2 timmar jag inte är där på fredagar 2 andra dagar.

men nu säger jag god natt för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0