hmm... *grr*

F**n mammas dator har inte word,
Så jag måste vänta till jag kommer hem för att skriva över uppgiften från works till word...
För skolan kan tydligen inte öppna works-dokument... 
O pappas dator som har word kan inte heller läsa word... =/ 
Men nu är uppgift 1 helt klart iaf förutom inskickningen...

Av min farmor o farfar fick jag en skitsnygg mammatröja som är lila & grå randig samt svarta mammaleggings. =)
Av mina föräldrar o syskon fick jag presentkort( = mamma följer med o betalar) på antingen hårklippning eller en nagelsalong för att fixa naglarna =)
Så tips på bra men inte alltför dyra nagelsalonger inne i sthlm city, tackas o tas emot!

Men nu blir det sängen,sen imorron ska jag fortsätta med uppgift 3...
Uppgift 2 är redan klart o läraren har sett den, det var nämligen att göra 2 foruminlägg på skolans hemsida om 2 ämnen...
Uppgift 4 är också att göra forum inlägg,så den måste jag oxå börja kolla på...
Men det rullar på... måste höra med läraren om sista provet,när sista datumet är för det...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0