i v 24 o pepparkaksbak =)


Idag så har jag o dotra gjort lite pepparkakor =)
Hon valde formar o trök dem... så här blev resultatet..
*mammas duktiga tjej*
Sen tänkte jag att jag lägger upp en bild på i tröjan jag fick i present av min farmor & farfar,
är nu i vecka 24... vart har tiden tagit vägen????

Nu har jag oxå lyckats ha praktik i 2 veckor =O
Jag trivs på förskolan o med de som jobbar där.. oftast är det lite rörigt med
barnen men de är juh bara 3-5 år på den avdelningen...
Ska försöka plugga en skvätt imorron o på söndag innan vi åker hem...
Måste ju få in mina uppgifter... just det på tanke med uppgifter så fick jag G på
1:a uppgiften. =) =) =)
SÅ nu är det bara att fortsätta... =)
Men nu ska jag kurera mig igen... har druckit 2 koppar te med honung i o en halstablett från
frisherman's friend... ska ta en till innan jag lägger mig...
O sen hoppas att jag kan prata imorron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0