imorron börjar min APU...

Imorron kl 8.30 börjar min APU, ska vara på ett dagis ca 5 min resetid från där jag bor.. =)
Så nu börjar min jobbiga tid då jag kommer vara ifrån min dotter för första gången så många timmar
o så många dagar...
Än har jag inte ångest iaf... =)
Mitt schema denna vecka ser ut så här,
mån 8.30-15.30
tis 8-15
ons 8-16
tors 8-16
fredag 9-14
Sambon går av sin natt vecka imorron bitti,så när han kommer hem så
åker jag till min praktik...
Sen är han hemma med henne hela veckan.. på fredag så åker vi ner till mina föräldrar för
att vi ska fira mig på lördagen... tyvärr blir det bara vi,mina föräldrar o syskon samt min farmor o farfar...
Men men,kan inte ta det på söndagen då vi måste åka hem för att jag ska ha praktik på måndagen igen...

Så vad har hänt sen sist.. inte mycket...
Jag har iaf kommit igång med uppgifterna i min kurs efter jag fick tag på rätt bok förra veckan..
Ska fortsätta imorron kväll med dem,ikväll orkar jag inte..
Nu ska jag lägga mig o läsa lite för att sen sova...ska upp vid 7 för att hinna med allt innan jag måste gå..
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0