Rast...

Just nu har jag rast... är jättetrött...
Hittade iaf en lapp till grannen som störde i natt på hissdörren längst ner =)
Fler än jag o sambo som är trött på den personen..
Funderar på om han funderat på hur mycket han stör alla grannar...
Det startade vid 3:40, när jag vaknat till tillräckligt för att ta mig upp o leta reda på
störningsjourensnr,ringa dem o vänta på att de skulel ringa tillbaka så hann han självklart
sluta *grr* så då åker de juh inte ut.
dotra vaknade av det så hon somnade vid halv fem eller något,sen vaknade hon straxt efter det att jag hade
lyckats somna om för att vilja ha välling.
Sen halvsov jag tills det var dags att gå upp... =/
så idag är det inte min dag.
Men nu ska jag iaf gå o dricka lite te o bara slappa... =)
Får se om jag orkar med praktiken imorron nu när jag inte fått sova inatt o
dessutom är förkyld... jaja,återstår att se.
hej hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0