MVC-koll

Idag var jag på koll på MVC.
Allt såg bra ut, min vikt har ökat, bebisens hjärtljud lätt bra men mitt järnvärde har gått ner.
Så det blir lite järntabletter för mig... men bara 1 var annan/var tredje dag i 2 veckor o sen 1/dag..

Dotra åt vällingen, brostade tänderna o d-vitamin dropparna bra...
Men sen när hon skulle somna så gav jag upp efter 1,5 timme...
Den tiden kunde juh hon fått varit upp o lekt istället så jag hade kunnat plugga...
Efter hon fått vvarit upp ca 30 min tyckte sambon att det var nog,o la sig i soffan med henne för att försöka söva henne.. Då sa jag att han kunde väl lägga sig i sovrummet så att jag kunde sitta vid bordet o plugga,eftersom att jag skulle använda datorn.. Men han sa varför skulle jag?? ?
Ska tilläggas att vi har en dotter som då inte vill somna hos nån annan än mig om jag är i närheten, så att hon hör eller se mig...
Så jag som är gravid fick "snällt" sätta mig i sängen i sovrummet för att plugga...
Inte så lite irriterande... *morr*
Verkligen bra för min rygg.. inte...

Nu har jag iaf hunnit skriva rent o in mina APU-uppgifter i ett dokument på datorn.
Men han "orkade" inte vänta tills jag var klar o kom ut i vardagsrummet igen så han kom inte på dotra som hade somnat,men vaknade innan han la ner henne eftersom han frågade mig en sak o jag svarade..
Så nu får jag lägga ner pluggandet för idag, tack var honom, o lägga mig istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0