Ny mobil....

Det blev en ny mobil idag =)
Letade i ca 2-3 timmar igår på alla ställen där jag har papper inte hittade jag kvittot på mobilen.
Så jag var tvungen att ta en kopia på o skicka med om jag hade skickat den på reperation...
Så då slog jag till på en ny mobil,när tele2 ändå hade rabatt på lite olika mobiler o sen halva priset
abonnemanget man valde...
Jag valde en HTC sensation =) =)

Jag är nöjd med den.

Sen nu ikväll så somnade dotra sent...denna kväll oxå... =/
Efter jag kunde lägga ner henne i sin säng så började jag med mina uppgifter i
min kurs... måste få in så många som möjligt innan APU:n börjar den 14:e...
Har inte så många veckor kvar av kursen...
Men det gick rätt bra.. ska fortsätta imorron när dotra sover på dagen.. =)

På fm blir det en sväng till öppna... =)
Sen på tisdag,ska jag o dotra träffa bästaste Ingela vid 13 så då hinner jag inte plugga en massa...
Men men, ibland måste man fixa lite privat oxå för att orka plugga...  =)

Nu blir det sängen för mig... God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Maria,



Vi på Tele2 är glada att läsa att du fastna för vårt erbjudande med rabatt på mobiler samt halva priset för abonnemanget. Vår förhoppning är att du även kommer bli mycket nöjd med vårt abonnemang.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-11-07 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0