ommöblerat...nu är denna gravida kvinna trött...

Idag hade jag praktik 8-16,men min handledare skickade hem mig lite tidgare...
När jag kom hem,satte jag igång att tömma fler lådor under sängen.. ta bort sängkläder mm...
Sen skruvade vi isär sängstommen o ställde ner den i källarförrådet...
måste juh möblera så att vi skulle kunna ha en säng till i sovrummet... får se hur bred den vi ska skaffa till dotra är om det funkar med både den o spjälsäng...
from mars behöver vi juh ha både och.. så nu står vår säng där det var tänkt,spjälsängen(där sover dotra ett tag till) där sängarna ska stå till barnen...
imorron blir det att rensa lite o kasta,ställa ner saker i förrådet... samt plugga... idag orkar jag inte med det..
så fort body of proof på kanal 5 är slut,ska jag lägga mig...
har ont i ryggen så jag tänker nog värma på min vetekudde..
har insett att jag förmodligen överansträngt min rygg lite idag med allt fixande i sovrummet...

2 dagar kvar av praktiken denna vecka...
på fredag ska mamma passa isabella,så att sambon kan jobba 3 av 7 nätter på sin jobbarvecka..
har kort dag på fredag...
men nu är det snart dags för sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0