usch...vilket väder..

Idag blåser det rejält... de har tom varnat att det kan bli likadant som när stormen Gudrun drog över Sverige.
Usch... hoppas att det inte händer något...
Imorron är det praktik igen,3:e veckan börjar...
Har försökt att plugga men finner ingen ro till det just nu så jag hoppar det o fortsätter imorron istället..
Så nu lägger jag upp bilder från helgen istället...
Lussebullarna

Pepparkakorna

Tog inte mycket med mig hem...
Sambon är inte så förtjust i pepparkakor o vi har iaf 8 påsar saffran hemma för att kunna göra
nya lussebullar här när vi vill ha.. =) =)

Nu har jag lyckas fixa ett kort på magen, både med dottern o bebisen i magen...
Hittade ett kort på varje när jag var i v 24... så jag satte ihop dem bredvid varandra för att
kunna jämföra hur magen såg ut båda gångerna.. =)


Men nu är det dags för mig att lägga mig... eftersom jag har praktik imorron...
Sen ska jag till MVC för koll =) =) *längtar*
Har fått en tid efter jag slutat på APU:n
God Natt allesammans... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0