besök igår o va hos vänner idag...

Igår fick vi besök av vännen Tessan o hennes dotter =)
Vi lekte en massa,sen bjöd jag på pannkakor till lunch.
Det var tydligen uppskattat! =)
Sen fick barnen leka lite mera innan vi klädde på dem o gick o handlade lite,vi behövde mjölk..
Sen va vi hemma hos oss igen,där färgade jag håret på Tessan medans barnen lekte.. =)
Sen straxt innan 16 gick med dem till bussen.

Sen åt vi middag vi 17,efter det bytte jag blöja på dotra o tog på henne pyjamasen.
Hon var lite mammig så jag la mig i soffan med henne, tog 5 minuter sen sov hon..
Jag la ner henne i sin säng, gick till den tvättstuga som Ann-Sofie hade tvättid..
För jag skulle få tvätta lite eftersom att hon inte skulle använda alla maskiner.
*så snällt*

Sen den kvällen har vi lite problem med dotra som vaknade första gången efter bara 20 minute,fick välling somnade om, vaknade när jag skulle lägga mig vid 23.. så då fick hon komma över till vår säng o sova där.
Sen vaknade hon vid 5.30 i morse o då fick hon välling.. trodde inte att hon skulle somna om,men det gjorde hon..
Sen fick jag väcka henne vid 8 imorse..

Idag på fm gick vi med vännen Sandra o hennes dotter till maxi för att handla till maten idag.
Sen fick sambon ge dotra lunch medans jag gjorde i ordning mig för att åka till min blivande APU-plats.
Medans jag var där så sövde sambon dotra, sen när jag kom hem så vaknade dotra efter en liten stund.
Då hade hon bara sovit 1 timme så jag sövde om henne,så att hon sov en stund till..
Medans hon stekte jag upp resten av pannkakorna. Efter det var klart så kädde vi på oss o gick till Sandra o W.
Döttrarna lekte en massa, jag o Sandra pratade en massa.
Helt plötsligt var kl 17:45,då gick vi hem o jag började med maten..
Efter den duschade jag o dotra... *äntligen*
Vi har inte haft så mycket varmvatten sedan i måndags...
Sen la jag dotra vid 20:45 ungefär.. =)

Nu blir det sängen för min del så att jag orkar upp imorron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0