Blev ingen koll =/

Skulle ha varit på första kollen efter inskrivningen samt efter ultraljudet,på min lapp jag fick från
barnmorskan så stod det 10:30,medans kärringjäveln hade bokat in mig kl 10.. *grr*
Så idag är jag inte glad..var juh sååå glad att jag skulle på koll,även om jag skulle ha haft med dotra.
Sambon började sin natt vecka igår kväll o den var jobbig så han orkade inte hålla sig vaken tills
jag skulle komma hem igen.
Dotra var trött efter ha vaknat 6:15 o sen inte få somna om eftersom vi skulle åka med min mamma vid 7..
Hon borde ha fått lunchen 10,men då var jag tvungen att gå hemifrån för att hinna dit i tid.
Så efter det att barnmorskan sa synd att du fick åka hit i onödan o försökte ge mig en tid denna veckan.
Sa jag det kan du glömma, min sambo jobbar natt o kan inte ha henne så jag kan tidigast på tisdag nästan vecka...
då muttrade hon lite.
Så nu sitter jag allvarligt talat o funderar på att ringa o be om en ny,för jag litar inte på henne o sen känns det
 som om att hon anklagade mig för att "strunta i" tiden...
Om hon nu bara gick o väntade på mig,varför ringer man inte o frågar efter mig när jag lämnat mitt telefonnr..
lämnade tom mobilnr istället för hemtelefonen bara för att de ska nå mig...
Värst av allt är att jag inte ens fick mitt moderskapsintyg,det som man ska skicka in till fsk.

När dotra har vaknat så ska vi till maxi en sväng för att handla lite,behöver ha mjölk iaf...
Ska sen kolla frysen för att se vad vi har o jag kan tina för att äta istället för att bara köpa nytt o sen frysa in mera...

Sen får vi se vad som händer... har ingen lust med något nu idag..men imorron ska jag iaf plugga en massa... =)
Väntar med spänning på nyheter om lgh:erna jag anmält intresse... är fortfarande kvar på alla 4, o på de tre första har det sollats bort en massa o vi är kvar så det är positivt. =)
Sen var det en som hade sista intresseanmälningsdagen i söndags så den är de inte riktigt färdiga med ansökningarna än.. bara vänta o se. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0