Fortfarande i b-lunda

Är fortfarande hemma hos mina föräldrar.
Igår somnade dotra straxt innan 21, sen vaknade hon vi 4 imorse..
förmodligen för att det var va kallt.. hon sov nämligen i bara blöja då det va varmt på kvällen.
Då fick hon komma över till min säng,gav henne välling o sen somnade hon om till 9..så vi
kom inte iväg med mamma... så vi ska åka hem nån gång under dagen...

Imorron ska jag nämligen till MCV på koll..första sen inskrivningen... ska väl då få moderskapsintyg.
Som jag sen måste skicka in till försäkringskassan..

Nä nu ska jag se om dotra vill ha lite lunch,sen ska vi väl försöka åka med halv ett bussen mot tåget...
Om jag har tillräckligt på kontot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0