imorron underbara barn-mässan

Imorron blir det underbara barn-mässan i Älvsjö.
Min mamma är snäll o åker med mig,då mina vänner Tessan o Ann-Sofie inte ska gå,
o vännen Sandra <3 ska gå med sin man + svägerska och då känner jag mig inte riktigt bekväm
med att hänga på där heller...
Om vi kommer upp visäga... ska snart lägga mig så att jag kommer upp...
Dotra somnade tidigare idag än igår..men pappa o min lillebror satt vid "matsalsbordet" o
spelade yatsy så hon ville inte riktigt somna... o när hon hade gjort snurrade hon en massa..
Men till slut kunde jag gå upp,då hade pappa gått ner i källaren..

Har suttit o funderat lite på om jag ska skaffa en blogg där jag visar upp mina olika hantverk
som jag gjort.. som tex gardiner jag sytt, alla broderi jag gjort o annat pill..
Vad tycker ni om det?? Skulle det vara något??
Jaja,får fundera på det lite mera...

O på förfrågan så lägger jag nu upp ett foto på mitt busfrö =)
Vännen Sandras man Micke tog detta med sin kamera.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0