Rörelser =)

Nu ikväll har jag känt rörelser från bebisen =)
Blev så glad o det kändes mysigt...

Idag var jag o dotra på roadtrip med Sandra o hennes dotter Wilma.
Först tog vi 2 bussar ut i buschen o sen promenerade vi till typ ett litet samhälle mellan
huddinge o stuvsta,där det fanns en liten affär med sybehör o tyger mm..
Köpte inget där,men  därifrån tog vi en buss till skhlm.
När vi kom fram fick döttrarna lunch..
Sen gick vi runt i olika affärer, bla lämnade in min gamla mobil för upplåstning o sen vidare till
panduro. På panduro köpte jag 4 tyger( 150x100cm) i färgerna ljusrosa,cerisrosa,svart o grått..
de funkar att sybarnkläder av..samt lite dockkläder...
Får se om jag kan knopa ihop lite kläder till dotra =)

Nu ikväll har jag gjort äppelkaka med vispgrädde.... drack te till... *mums*
Men nu blir det sängen..
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0