Skulle ha åkt hem idag,men dotra vaknade j...

Skulle ha åkt hem idag,men dotra vaknade ju först vid 4 imorse o somnade om..sen vaknade hon inte förrens 9...o när jag kollade kontot så hade jag inte pengar att kunna betala bussen.man måste betala med kort numera... Så vi åker imorron bitti,så hinner jag iaf till MVC i tid för min koll. Eftersom jag inte kan få hjälp av min vän med dotra då,så får hon antingen följa med eller om sambon orkar va vaken tills jag kommer hem från kollen,han jobbar nämligen natt o gick på nu ikväll...efter den här kommer jag försöka få kollerna de veckor sambon är ledig. Just det,tror det har varit bebisrörelser nu på kvällen.inga jättetydliga men nått har det varit iaf..men nu ska jag sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0