SMS-inlägg

Idag tog jag med mig dotra, vännen Sandra o hennes dotter till Skansen..blev en trevlig dag. =) Skansen firade 120år idag,så entren kostade bara 1kr =O så med lunchen inne i stan samt en våffla på skansen så hamnade vi på ca 80kr för vår lilla tripp... =) Det var skönt väder o så trevligt sällskap, en toppen dag med andra ord. Men dotra sov inget i vagnen alls,så hon somnade innan hon hade legat i sängen 5 min..vällingen tog inte ens slut. Det började igår när hon somnade sent på em,vaknade 16 o somnade närmare 21.. eftersom det tog tid för henne att somna lyckades jag oxå somna.. =S vaknade vid 22.30,gick upp satt lite vid datorn,programmerade videon på inspelning o fixade te. Tog med mig teet o min bok till sängen o bäddade ner mig för att läsa lite innan jag somnade.kl 2 slutade jag läsa då dotra vaknade,då fick hon komma över till min säng o somnade om.. men då vaknade vi ju inte förrens ungefär 8.30 imorse.. så då blev det som det blev idag...men hon har inte varit grinig iaf =) nu ska jag brodera vidare ett tag o sen lägga mig i sängen o läsa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0