v 19 igår... igen...

Efter ultraljudet i tisdags då bf-datumet blev flyttat så är den nya
uträkningen att jag är i v 19 nu(18+1 idag)...
Känns lite skumt i och med att jag redan haft bebisen i magen en viss tid..
O nu ska det på ett sätt bli som jag inte haft h*n den tiden utan 6 dagar minder =S
Jaja,h*n kan juh komma tidigare eller senare än bf-datumet... så bara vänta o se... =)

Idag va jag o dotra med vännen Tessan o hennes dotter W i skhlm en sväng...
Supermysigt o trevligt.
Sen på em åkte vi till tumba o mötte upp min mamma på tåget,så nu är vi hos mina föräldrar..
fick tom med oss sambon denna helg.
Imorron ska vi på barnbasar,inte för att jag har några pengar men min mamma verkar ha...

På tisdag är det koll på MVC igen.. skulle nog få lite hjälp av vännen Ann-Sofie med dotra..
Eftersom min sambo jobbar så sa Ann-Sofie att hon kunde följa med ta Isabella medans jag är där..
De både får väl följa med in i rummet så att dotra inte blir ledsen..

Men nu ska jag iaf lägga mig.. är lite trött...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0