Va på ultraljud idag.. =)

Idag var jag på ultraljud, sambon o dotra följde med.. =)
Vi fick se vårat mirakel.. Det är en h*n.
Så här kommer bilden

En riktigt fin bild,ser tydligt på den att det är en bebis.
Den här blev mycket bättre än den på dotra.
Så jag tänkte lägga upp en på dotra oxå,så ni får se vilken skillnad det är på dem.


Det börjar skjunka in på riktigt nu att jag ska blir 2 barnsmor.. =)
Tror även att sambon börjar att känna att det är på riktigt nu när han fick se det lilla knytet.
H*n var mycket livligare idag under ultraljudet än dotra var...
Förresten var de nästan lika stora när de mätes under ultraljudet, dotra var lite större men oxå 1 vecka
äldre i magen så... blir intressent att se om jag ska få en ny 4 kg bebis... eller om denna tänker komma
tidigare,senare eller vid bf...
Bara den inte kommer på datumen 3:e, 14:e, 15:e eller 24:e då finns det släkt o vänner som fyller.
O jag vill att h*n ska få ett eget datum så helst inte de datumen..
Sen vore det juh bara om jag hann plugga klart ämnen jag har sökt o hoppas på att jag kommer in på.
Men som sagt det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0