SMS-inlägg

igår kom Tessan o hennes dotter över till oss, vi gick först till öppna(eftersom att sambon behöver sova när han jobbar natt) o sen åkte vi in till skhlm.jag shoppade inte mycket,blev bara en lila halsduk till mig o ett par rosa ballerinaskor till dotra. samt lunch till mig. Dotra sov inget i vagnen(som vanligt) på dagen så hon sov sött i sin säng redan 19.20 =O själv gick jag o la mig redan innan 23...detta oxå förvånade... idag på fm mötte jag o dotra upp Ann-Sofie o hennes grabbar vid t-banan för att åka till Ikea. det var trevligt =) Dotra somnade inte efter lunchen så vi åkte tidigare mot mina föräldrar, o självklart somnade dotra i vagnen straxt efter vi klivit på bussen.. o hon sov ända tills vi kom till gnesta..där vi självklart inte hade nån anslutningsbuss mot b-lunda..så vi gick till ica o handlade medans vi väntade på bussen.. nu har vi klivit av bussen i b-lunda o promenerar hem till mina föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0