BVC-koll o maxi

Kl 9 idag va jag på bvc med Evelina..
Hon hade vikt o längd koll.. =)
Hon är idag 4 veckor o 2 dagar.
Längd: 56 cm
Vikt: 4120 gram
Så hon går upp i vikt.. =)

Kollade vad Isabella va vid 4-veckors kollen.
Hon va 4 veckor o 4 dagar, längd: 56cm o vägde 4545 gram..
Så Evelina har vuxit 1cm mer på 4 veckor än Isabella,
medan Isabella hade gått upp 425 gram mer än Evelina... =)

Ena ökar mer på längden och andra går upp mer i vikt... =)
Mina hjärtan!!

Sen gick vi hem o bytte vagn,hade enkelvagnen nämligen.
Klädde på Isabella ytterkläder o sen mötte vi Ann-Sofie vid gångtunneln
mot maxi.
Så gick vi o handlade lite.. =)

Isabella o jag har ätit lunch,nu ska jag väcka Evelina för att amma henne innan
jag sa lägga Isabella...
Sen ska jag kolla om jag ser vad jag får i fp imorron..
Funderar på att åka till skhlm en sväng imorron beroende på vad jag får i fp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0