ensam hemma med barnen...

Då är det första natten som jag är ensam hemma med barnen.
Sambon jobbar sin natt vecka nu...
När han jobbade sina 3 nätter sist(de första efter förlossningen)
så va jag nere med barnen hos mina föräldrar.
Nu får vi se hur det funkar med båda barnen för mig..

Just sitter jag o ammar lillskruttan innan vi lägger oss, äldsta dottern sover sött i sin säng.
Har hunnit duscha idag(när båda barnen sov middag),jag målade naglarna för 1 timme sen
o jag har bytt sängkläder i vår o Isabellas säng...
Isabella somnade för ca 30 min sen,väckte Evelina en 10 min sen.
Evelina har fått en torr blöja o lite mat,blivit rapad...
Nu lite mer mat...
Sen blir det sängen *äntligen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0