öppna på fm,bvc på dagen o en sväng hos familjen Can på em...

Vi startade dagen med att straxt efter 9 gå till öppna =)
Första besöket sen Lucia..
Det både roligt o trevligt... =)
Träffade några av de mammorna jag brukar prata o umgås med där..

Sen fixade jag lunch till Isabella.
Sen fick hon vara hemma med sin pappa medan jag med Evelina på hennes första koll på bvc.
Evelina var jätteduktig, grät inget fast hon blev helt avklädd =)
Hon väger nu 3660g, är 54cm lång o har 35,5cm i huvudomfång.
När hon föddes va måtten 3700g(hon gick ner till 3520g), 52cm o 33cm i hof.
Fick en ny tid en vecka senare,ska bli kul att se om hon har gått upp mera då..
Allt tog 15 minuter på bvc,för vår bvc-sköterska behövde ju inte informera om allt då jag redan
har Isabella sen innan..

När vi kom hem så sov Evelina,så då sövde jag Isabella..
När hon sen vaknade så gick vi till Ann-Sofie o hennes grabbar.
Hon har haft det jobbigt nu,hennes man är inlagd på sjukhus o de vet inte riktigt hur de ska göra
för att han ska bli frisk.
Sen fyllde hennes äldsta grabb 3 år,så vi blev bjudna på tårta.
Kom hem straxt innan 19 o hade sambon börjat med maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0