2 av 5 dagar på inskolningen

Vi va ca en timme igår på dagiset som dottern börjar på.
Hon lekte lite,ritade lite o studerade en massa.
Idag tar det dags för andra dagen o lite längre tid,idag följde sambon med.
Isabella sprang in o lekte,men vill att jag eller sambon skulle va i närheten..
Sen åt vi lunch med barnen o fröknarna.
Efter detta gick vi hem.
Igår sov Isabella 2 timmar på em,o nu har hon sovit 1 timme. Ska väcka henne snart så att hon inte somnar lika sent ikväll som igår... Efter 22..
Imorron ska vi va på dagis 9-14,både äta o sova...
O då kommer jag va själv med Isabella,ja Evelina får ju va med eftersom jag ammar henne.
Så får vi se hur det går,om sambon får komma o hämta Evelina efter jag ammat henne o hon ska sova.o sen om det är jag eller sambon som tar fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0