dagisinskolningen....

Efter helgen så va inskolningen igår inge bra.
Jag va med en liten stund på morgonen,sen va jag tvungen att gå för att jag hade tid på bvc med Evelina,vilket de visste på dagis, o när jag skulle gå blev Isabella jätteledsen. =(
De ringde mig från dagis ca 10.20 o frågade om jag va klar på bvc för Isabella hade inte slutat gråta.
O eftersom jag va klar så nästintill sprang jag med Evelina till dagis igen...
Där jag möttes av en jätteledsen tjej.
Hon hade bara suttit vid grinden o ropat på mig sen jag gick,fröknarna hade inte fått ta henne i famnen...

Idag va jag kvar lite längre o visst blev hon ledsen innan jag gick idag,men Nora(ena fröken) fick iaf lyfta uppe henne o hålla i henne även om Isabella spjärna emot...
När jag kom tillbaka lagom till lunch idag så va hon lite ledsen men inte alls lika mycket som igår...vilket är en förbättring =)
Men fröken hade fått byta blöjan på henne o satt med henne i famnen så det va en klar förbättring.
Vilket fick mig att känna mig lite bättre o att Isabella ska gå måndag tom fredag 9-14,sen hämta henne tidigare de dagar vi ska göra något iaf nu i början tills hon vänjer sig vid att gå på dagis...

Men nu ska jag sova..så att jag orkar upp imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0