det går bättre

Idag vart Isabella ledsen när jag gick... men det hade gått bra.
Hon hade varit lite ledsen då o då,åt ingen lunch men ena fröken gjorde välling(det har vi med i väskan) till henne vid vilan o hon hade tagit den o druckit upp den, sen sakta med säkert så hade hon somnat på sin madrass... =)
Så jag gick inte till dagis förrens det var dags att hämta henne.
När jag kom så låg hon fortfarande kvar på madrassen men va vaken... Hon sov väl ca 1 timme o ändå somnade vid 20 idag...

När vi kom hem efter 14 så fick Isabella lite yoghurt, Evelina fick lite mat o sen fick båda torra blöjor...
Sen gick vi o handlade purjolök till maten...

Nästan inne i lgh:en igen fick jag ett mess av Ida, hon frågade om vi ville va ute o leka ett tag..
O det hade jag ändå tänkt så jag skickade ett mess o så visst...
Det slutade med att vi gick till en lekpark i närheten... =)
Det var trevligt...
Men Smilla va snäll o hällde sand i hela håret på Isabella så efter vi ätit middag: pasta penne o tonfiskröra, så fick hon duscha...
När Evelina somnade straxt efter 18 så mös jag en massa med Isabella o vid 19.30 så brostade vi hennes tänder,fixade välling o tog på pyjamasen...
Sen fick hon ligga i min famn o äta vällingen...
När den va slut tog det ett tag innan hon somnade.. men kl:an va väl ungefär 20 när jag såg o kände att hon hade somnat...
o efter det har jag nu ammat Evelina 2ggr till(efter den gången vid 18...
Nu ska jag oxå hoppa i säng...
Funderar på om jag ska ta mig till Lidl o köpa blöjor imorron eller på fredag...
Får se vad de säger på dagis...
skulle vilja iväg till panduro för att köpa färg oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0