frukost,tränat,testat pure o tränat igen

Min dag började kl 7 av att jag vaknade av Evelina som ville ha mat =)
Efter det så somnade hon om,så jag la mig ner igen o halv sov...
Sen vaknade Isabella kl 8,då fick hon välling o jag slumrade vidare... När hon ätit upp den så låg vi kvar o gosade till 9.
Då vaknade Evelina igen så då klädde vi på oss o gick upp.

Mitt på dagen tränade jag..

Sen efter vi ätit middag så tog jag fram morotspuren till Evelina.
Så hon fick testa lite idag men det ska vi inte göra till en vana än...
Inte förrens efter 6 månaders ålder..


Sen gjorde jag träningen nyss...
Så du ska jag lägga mig o sova... =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Morotspure, mindre gott xP Haha gillade hon det?

Svar: nej,första gången va det inte så gott... ska testa igen imorron(onsdag) tänkte jag...
Mommy Maria

2012-08-07 @ 23:31:00
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0