har inte såå mycket tid nu

Har inte såå mycket tid att sitta här nu...
Har lite seperationsångest... äldsta dottern ska skolas in
på dagis på tisdag... så jag är väl lite nervös hur hon tycker det ska va...
Men på något konstigt sätt så tror jag samtidigt att det kommer gå bra...

Hmm.. har förresten läst att hotmail ska läggas ner helt...
Fler som läst det...
Verkar som en bra ide att kolla upp om man kan få behålla sin mailadress eller inte...
Tur att jag har en gmail sen ska jag se om min gamla @telia.com-adress fortfarande funkar...
Pappa skaffade till oss alla när jag va yngre o han har inte tagit bort den så jag ska test att lägg in det konto bara.
Funkar inte det så får jag väl ringa o prata med Telia...

Men nu ska jag faktiskt i säng..
Eller först ska jag träna...har inte blivit av de senaste dagarna...
Barnen har vaknat när jag tänkt göra det... sen när de väl somnat om så har det varit dags att lägga sig..
Men nu så...

Kommentarer
Postat av: Ida

Adressen kommer inte ändras/försvinna (: man har kvar sin gamla, fast på en annan domän.

Svar: ok,bara det inte blir en outlook adress...för det har jag inte på nån av mina datorer... =/
Mommy Maria

2012-08-18 @ 08:06:41
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0